A tegnapi nap folyamán komoly bejelentést tett mindenki kedvence Hajdú Péter.

„Én vagyok az Isten, az élet. Én vagyok az a férfi, aki után döglenek a nők és én vagyok azaz ember, aki mindenben jó és mindenekfelett áll.”

Ezen bejelentése után egész Magyarország valóságosan felkavarodott. Többen az új messiást vélték felfedezni a médiasztár személyében, mások pedig csak egy újabb hatalommániás Walt Disney figurát. Egy dologban azonban mindenki egyet értett. Az ismert férfiideál valami nagydologra készül.

Egyes hírforrások azt is megemlítették, hogy Orbán Viktor Hajdú Pétert tartja a legnagyobb ellenfelének, de ezt a Fidesz rögtön megcáfolta, de azt azért hozzá tették, hogy ha a híresség a politika felé venné az irányt, akkor komoly félnivalójuk lenne.

Más emberek arról számoltak be, hogy látták, ahogyan egy felhőn, glóriával a feje fölött szállt az égbe Péter és amikor felért, akkor egy furcsa szakállas ember csókolt neki kezet.

Persze még csak a találgatások mennek, hogy mi célja lehetett ezzel a bejelentéssel Az Embernek, de abban biztosak lehetünk, hogy hamarosan egy világtörténelmi mérföldkő fog bekövetkezni.

Szöveg: Balu

A bejegyzés trackback címe:

https://ajandeklo.blog.hu/api/trackback/id/tr982936501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dommma 2011.06.04. 16:37:10

Ez hülye??? Ki afaszom az a hajdú péter???--(kiss ádám) sajnálom azt aki ezt a cikket írta....:S
süti beállítások módosítása