Kentucky államban csúnya tréfát talált ki egy Lee Mcdoyl nevű állatvédelmi aktivista. Már évek óta küzd azért, hogy a baromfitenyésztők sokkal humánusabb körülmények között tartsák az állataikat, de eddig nem ért el átütő sikereket. Így végső elkeseredésében folyamodott a hírben szereplő módszerhez.

A legtöbb baromfitenyésztő egy helyen veszi a tápot és ezt Lee tudta is. Betört a tápboltba és mindegyik zsák tápba kevert egy jó adag speedet. A gyanútlan gazdák aztán ezzel etették állataikat.

-          - Először nem vettem észre semmit, de egy bizonyos idő után a csirkéim feltűnően élénken és gyorsan mozogtak. Eleinte az időjárásnak tudtam be ezt az egészet, de mikor már olyan gyorsan futottak, hogy nem hogy nem tudtam őket elkapni, de nem is láttam a gyorsan futó állatokat, akkor már gyanakodni kezdtem. – mesélte az egyik tenyésztő.

A táp labori vizsgálatánál találtak rá a „titkos adalékra”. Ekkorra már a legtöbb csirke olyan gyorsan futott, hogy azt már a tolluk se bírta és kihullott. A nyomozók 2 hét után jutottak el Lee Mcdoylhoz, aki rögtön beismerte a dolgokat.

-           - Én csak a csirkéknek akartam jót. Nem gondoltam volna, hogy ez lesz belőle. – nyilatkozta Lee.

A legtöbb csirkét még a mai napig nem tudták elkapni, mert annyi bennük még a felhalmozódott anyag, hogy képtelenek abbahagyni a futást.

Szöveg: Balu

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ajandeklo.blog.hu/api/trackback/id/tr582959525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása