Jonathan Wright soha nem gondolta volna, hogy amit ő egész eddigi élete során természetesnek hitt, az koránt sem az. Mégpedig, hogy bármekkora tömegben is észre tudja venni az édesapját.

-         - Gyermekkoromban sokat jártunk ki focimeccsekre. Mivel hatalmas tömeg volt mindig, ezért sokszor elvesztettük egymást apámmal. Érdekes, hogy egyszer sem pánikoltam, csak megkerestem a legmagasabban fekvő helyet, ahonnan megláthattam az édesapámat a rengeteg ember között. Mindig azt hittem, hogy ez a természetes.

Jonathan elmondta, hogy édesapját úgy is képes észrevenni, hogy az éppen arccal lefelé néz. Kutatók százai vizsgálták heteken keresztül ezt a hihetetlen képességgel megáldott fiatalembert. Sok száz képet mutattak neki olyan tömegről, melyben valahol ott volt az apja is. Minden esetben elképzelhetetlen gyorsasággal bökött rá a több ezer ember között ülő édesapjára. Idősebb Jonathan Wright is furcsállotta, hogy kisfia mindig megtalálta őt a tömegben, de soha nem gondolta volna, hogy ilyen dolgok állnak a háttérben.

A tudósokat még jobban megdöbbentette az a tény, hogy az ifjabb Jonathan Wright, már Zámbó Árpyt is fel tudja ismerni egy csapat ork között.

-           - Megdöbbenve vettem észre, amikor a Gyűrűk urát néztem, hogy az a híres Magyarországi „nóta énekes” is szerepelt a filmben, mint statiszta. A második rész nagy csatajeleneténél tűnt fel először Árpád ismerős arca, majd amikor az egész sereget végigmutatták, még egyszer megpillantottam.

A közeljövőben még számos tesztet el fognak végezni Jonathanon és remélhetőleg fény derülhet majd ezen ember feletti képességének mikéntjére.

 

Szöveg: Balu

A bejegyzés trackback címe:

https://ajandeklo.blog.hu/api/trackback/id/tr822894380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása